Топ идеи за промотиране на хотел в интернет

Стратегиите за онлайн маркетинг се превърнаха в най-ефективните и рентабилни начини за популяризиране на хотели през 21 век. Промоциите по телевизията и печата вече са изключително скъпи и показват вашия хотел само за кратко. Маркетингът на вашия хотел през интернет обаче е съвсем различно нещо.

Освен това стратегиите за онлайн маркетинг са значително по-евтини и остават активни за неопределено време, насърчавайки интереса към вашия хотел за години напред. Резултатът е много по-висока възвръщаемост на похарчените пари, посочват експертите от https://upguest.bg.

Ето и няколко ефективни идеи за това как да популяризирате хотела си онлайн.

Генерирайте резервации уебсайт удобен за всички устройства

Уебсайт с адаптивен дизайн за мобилни устройства и лесен механизъм за резервации е най-ефективният начин за популяризиране на вашия хотел онлайн. А и един уебсайт служи като сърцето на всички маркетингови стратегии в мрежата. Той запознава туристите с марката на вашия хотел и информира гостите за всичко, което можете да им предложите.

Използвайте SEO стратегия за хотел

Повече от половината пътници използват търсачки по време на процеса на планиране на пътуването, което прави стабилната SEO (search engine optimization) стратегия съществена част от популяризирането на вашия хотел. Всъщност SEO трябва да бъде една от първите области, които трябва да се разгледат във вашите бизнес усилия, защото това е ключът към придобиването на по-висок ранг на търсене в интернет.

Партнирайте си с местните власти, отговарящи за забележителности, и провеждайки кръстосани промоции, за да създадете връзки, които правят името ви по-разпознаваемо.

Примамвайте гостите на хотела с маркетинг на съдържание

Маркетингът на хотелско съдържание ви дава начин да споделите всичко, което вашето хотелско изживяване може да предложи на гостите. Координираните маркетингови стратегии за съдържание са високоефективни начини за популяризиране на вашия хотел онлайн. Можете да пишете публикации за местни забележителности и дейности, да споделяте информация за предстоящи събития и да давате на пътниците представа какво прави престоя в хотела ви толкова специален.

В допълнение към ангажирането на пътуващите с вашата хотелска марка, ежеседмични публикации в блог ви дават начин да поддържате уебсайта на хотела си снабден с най-новите тенденции за ключови думи и фрази за хотела.

Създайте видео пътеписи, които потапят гостите във вашето хотелско изживяване. Използвайте фрагменти от вашия блог и кратки видеоклипове в  публикации във Facebook. Комбинацията от тези различни видове маркетинг на съдържание ще осигури мощен SEO стимул за уебсайта на вашия хотел, като му помогне да спечели по-висока позиция в резултатите от търсенето, така че да може да популяризира марката по-ефективно.

Изпращайте промоции по имейл

Имейл маркетингът може да бъде един от най-рентабилните и ефективни начини за популяризиране на вашия хотел онлайн. Сегментираният бюлетин по електронна поща ви дава чудесен начин да поддържате връзка с настоящите гости и да убедите старите да се върнат отново.

Чрез сегментиране на вашия списък с абонати по имейл и изпращане на промоции, които са специално насочени според демографските данни, можете да реализирате страхотна възвръщаемост на инвестициите в своите маркетингови усилия.

Използвайте хотелски PPC реклами

PPC рекламите са една от най-добрите идеи за промоция на хотели, тъй като те лесно могат да бъдат изпълнени, за да запълнят свободни стаи по всяко време. Използвайте отстъпки в последната минута, това много ще се хареса на туристите!

Ако хотелът ви се намира в близост до летище, използвайте PPC реклами, за да хванете пътници, които са били блокирани в града поради лошо време.

Е, готови ли сте да се възползвате от всички тези техники за промотиране на хотела ви онлайн?